onsdag 17. juni 2009

Oioi!

Salut salut!

Nå for tiden går det i eksamen her i Frankrike også, som nevnt.. Dvs, mandag var det "pugging" hele dagen! Tirsdag også.. Det går saaaakte! Prøver å lære meg alt som skal vites om alle de 24 tekstene, men det er ikke så lett som man skulle tro. Ikke det at man skulle tro at det var lett heller, man skulle faktisk tro at det var veldig vanskelig! Og det er det altså..(Hvem er jeg inspirert av? KONKURRANSE! Den som klarer å gjette får premie.)

MEN! I dag var det pause fra puggingen.. AFS arrangerte nemlig tur til EUROPAPARK! Tysklands største fornøyelsespark:D Ligger rett over grensen, to timers kjøring herfra.. AMAZING! Meg og de ander AFS-jententene en hel dag med løping fram og tilbake for å ta berg og dalbaner. Jeg mistet heldigvis ikke en hel puggedag, fordi hun som kjørte oss dit var sånn helt tilfeldigvis fransklærer. Så da ble det diskutering om Les Liaisons dangereuses, dikt av Baudelaire og Utopia av Thomas More to timer frem, og to timer tilbake!

Andre hyggelige ting som har skjedd i det siste: surprise party!
Forrige lørdag skulle jeg til en venninne, se film, slappe av, nyte at skolen var ferdig (nesten). Jeg ante fred om ingen fare, før jeg ble tatt med i bil, bind for øynene og greier.. Vi kjørte lenge, plukket til og med opp ett par "ukjente" som ikke fikk lov å snakke. Når vi kom fram sto alle mine franske venner på en svær eng og ventet på meg! BBQ, camping, marshmallows, stjernekikking, synging og dansing hele natten :D JE VOUS AIME!
Siste ordentlige skoledag er jo ferdig og greier, så jeg var litt bekymret for å aldri mer se mange av folkene som kom..

OK! Hade

2 kommentarer:

Idunn sa...

Du din lille copycat! Stjelr mine ideer, Paint er mitt :P

Rou sa...

Men det er laget med Gimp, fordi paint ikke finnes for mac! Så jeg er ikke helt copycat, bare nesten:)

Men det blir premie på dag altså!

Og så skal du få de pengene jeg skylder deg fordi du betalte julegaven til Josina!